Bijna...!

1 november 2019 - Helmond, Nederland

De eerste die zegt dat vakantievoorbereidingen leuk en ontspannen zijn, sla ik voor zijn bolletje😌. Overwerk om alles op tijd af te krijgen, vol hoofd (want, niks vergeten!), boodschappen, schoon huis voor de oppas, inpakken én op de valreep nog even een blaasontsteking mee pakken...

Stop met klagen, Timmermans! Mam heeft de hele middag geholpen met poetsen en voor een lekker broodje gezorgd, de werktelefoon staat uit, alles zit in de backpack (denk ik🤔) en het zonnetje wacht op ons!! Heerlijk!

Mijn huisje en Joep & Sjors draag ik over aan 2 lieve oppassers en morgenvroeg vlieg ik ein-de-lijk naar Zuid Afrika!

Een lang gekoesterde wens van mijn Deense vriendinnetje Signe en mij. Morgenvroeg zal ik haar na ruim 2 jaar weer ontmoeten op Schiphol, waar zij naar toe vliegt vanuit Denemarken. Samen vliegen we naar Johannesburg. Al skypend hebben we vanochtend om 6 uur 😴samen ingecheckt om er zeker van te zijn dat we bij elkaar zouden zitten. Gelukt!

Ons plan is om vanuit Johannesburg -waar we zaterdag rond 23u zullen arriveren- op zondag ochtend met onze huurauto te gaan rijden richting het noordoosten. Op maandag worden we namelijk verwacht door 🦁🐆🐘🦏 in het Krugerpark. Na een dag of 5 daar, rijden we langzaam richting Durbin, waar we het vliegtuig nemen naar Kaapstad voor nieuwe avonturen!

Maar zover is het nog niet! Nog 1 nachtje slapen, het afscheid van mijn meisjes en de alleraardigste😊 chauffeur die mij morgen in alle vroegte naar Schiphol brengt!

Tot over een week of 3! Of... tot op deze site!😎

1. Helen Timmermans:
    1 november 2019
    Een super fijne en bijzondere reis!!
  2. Ricky Timmermans:
    😊😘
  3. Gj.:
    1 november 2019
    Goeie reis en nou op soek na die groot 5. En moenie die wynkelder vergeet nie.
    Groete en genot
  4. Ricky Timmermans:
    3 november 2019
    Haha! Dank je! We zijn in het vliegtuig al begonnen met de Afrikaanse wijn. Mooi op tijd toch?
  5. Karin:
    1 november 2019
    Ow heerlijk Meis, dat moet helemaal goed gaan komen!! Alvast heel veel plezier en super veel mooie geniet momenten!!! Leuk dat je deze logger hebt😊 kunnen we je mooie verhalen en gebeurtenissen mooi volgen!! Hele lieve knuffel en dikke kus xxxx
  6. Ricky Timmermans:
    Knuffel terug!! Leuk dat je me volgt! Tot snel weer! Xx
  7. Jamie:
    1 november 2019
    Gaaf Ricky!! Ik wens je een fijne vakantie toe.
  8. Ricky Timmermans:
    3 november 2019
    🙂 dank je meis! Leuk dat je mee leest!
  9. Henry:
    1 november 2019
    Een heel fijne vakantie samen. Geniet ervan want je hebt het echt verdiend.
  10. Ricky Timmermans:
    Lief hoor! Dank je wel! Tot over een week of 3!😎
  11. Leon en stella:
    1 november 2019
    Haa Ricky, wat leuk dat je dit avontuur tegemoet gaat! Leon en Stella wensen jou en Signe n prachtige vakantie toe die je zowel figuurlijk als letterlijk in je rugzak kunt stoppen èn afstrepen op je bucketlist! Big ✋, alle goeds en veel Brabantse groeten🤗😘
  12. Ricky Timmermans:
    3 november 2019
    Wat een lief berichtje! Dank jullie wel!😀 Warme groetjes terug!
  13. Anouk:
    1 november 2019
    Geniet ervan lieverd! Ik ben benieuwd weer naar je mooie verhalen! Dikke kus voor jou! 😘
  14. Ricky Timmermans:
    Tnx meis!! Hoe was Frankrijk? X
  15. Sylvia:
    2 november 2019
    Kan bijna niet wachten op al je reis verhalen! Heel veel plezier en lekker genieten daar!
  16. Ricky Timmermans:
    3 november 2019
    Tnx! Leuk dat je mee leest! Na de vakantie weer wat reisverhalen uitwisselen!😉